18-04-09

Ringtone-problemen

NoMoslimRingtones

De wegen van God en zijn maat Allah zijn ondoorgrondelijk. Per definitie, anders zou het moreel gezag van zijn trawanten, de religieuze leiders niet te verrechtvaardigen vallen. Deze wijze mannen – vrouwen zijn intellectueel niet in staat de wegen Gods te doorgronden – speuren constant het mensenlandschap af om na te gaan of het gepeupel de Allerhoogste met de nodige egards blijft vereren. Elke frivole omgang met de Schepper dient als een onkruid snel en vakkundig gewied te worden. De duivel, de hoeder van het kwaad, waart immer rond. Brave moslims wilden hun mobieltjes behoeden voor het kwade en downloaden gewillig een aayat, een vers uit de Koran als ringtone.

Het duivelsgebroed moest daar echter baarlijk mee lachen. Gelukkig dat de wijze mannen spoedig het gegrinnik van die snodaards opmerkten, anders sukkelden de brave moslims met zonden overladen recht de hel in! Het pad van de Duistere is immers met listen bezaaid. Toen het mobieltje van die brave moslims het vers uit de Koran begon te reciteren, namen deze onschuldige wezens natuurlijk de telefoon op, waardoor het reciteren van het vers onderbroken wordt. Het onderbreken van het vers is smaad aan de Koran plegen. Een grote zonde!

In al hun onschuld waren de gelovigen bovendien vergeten dat hun mobieltjes ook op het toilet konden afgaan. De Allerhoogste weet zijn heilige verzen met een begeleiding van aarsgeschal en drollengeplons niet te pruimen. De heiligheid raakt namelijk gemakkelijk besmeurd.

De geestelijke leider Ghyasuddin debiteert: “We dienen onze kinderen te beschermen. De kinderen zullen denken dat de ouders, die een vers uit de Koran als ringtone gebruiken, religieuze mensen zijn, maar ze vergeten dat het echter miserabele zondaars zijn die verdienen naar de hel te gaan”.

Laat ons hopen dat er bij de brave moslims een belletje gaat rinkelen...

Fortis

Gisteren kon ik met beide ogen vaststellen dat Fortis inderdaad zwaar in de problemen zit!

 

19:49 Gepost door Ongebonden geest in Algemeen | Permalink | Commentaren (3) | Tags: vrijdenker, fortis, allah, moslims, ringtones, mobieltje |  Facebook |

Commentaren

ik heb mij krom gelachen met uw uiteenzetting, knap beschreven. het geloof staaft de belachelijkheid van de mensheid. er waren toch enkele bedenkingen die ik heb, met de meerdere discussies die ik heb gehad met moslims, zij "de moslims" hebben mij steeds vermeld dat zij in spé geen duivel kennen, dat de duivel zoals wij ze kennen niet voorkomt in hun geloof.
is schijten dan nu ook al een zonde? :-) . het schijthuis is nochtans een mooie locatie om tot bezinning te komen, het is daar dat ik mijn diepste heb bloot gegeven aan god. anderzijds: hopelijk hebben ze dan hun schoenen niet aan tijdens het schijten, of juist wel?

Gepost door: watje | 19-04-09

Een Fatwa over Vrijdenker? Op je afbeelding staat de koran en een vers uit de koran...

Gepost door: lonesome zorro | 19-04-09

Blij Blij dat ik niet geloof en heb dus een niet religieuze ringtoon heb.
En ik jeun me ermee!

Gepost door: inge | 20-04-09

De commentaren zijn gesloten.